Nissan ARIYA (español) 2024 Manuales del propietario

9.6.1.3. Funcions de conducció e-Pedal Step

El sistema e-Pedal Step proporciona les següents funcions de conducció:

En conduir el vehicle

  • Trepitjar o tornar a trepitjar el pedal de l'accelerador canviarà el grau d'acceleració i desacceleració en conseqüència.

  • Retornar el pedal de l'accelerador genera més desacceleració del normal. (La desacceleració màxima canvia segons la velocitat del vehicle.)

  • Alliberar (aixecar el peu) el pedal de l'accelerador redueix la velocitat del vehicle.º Per aturar el vehicle, pitgeu el pedal del fre.

  • Els llums de fre del vehicle s'il·luminen quan el nivell de desacceleració arriba a una operació de frenada normal.

Si el sistema e-Pedal Step no pot desaccelerar el vehicle suficientment, pitgeu el pedal del fre quan sigui necessari. El pedal de fre es pot accionar per reduir la velocitat del vehicle de la mateixa manera que normalment, fins i tot quan el sistema e-Pedal Step està activat.

En fer marxa enrere amb el vehicle

Amb la palanca de canvis en R (Marxa enrere), el pedal de l'accelerador es pot utilitzar de la mateixa manera que quan el sistema e-Pedal Step està desactivat.

Altres consells de conducció per al sistema e-Pedal Step

  • Per a una desacceleració suau quan el sistema e-Pedal Step està activat, es recomana ajustar el pedal de l'accelerador mentre es condueix amb el peu a sobre (prémer o retornar, però no deixa anar).

  • Canviar la posició del canvi de D (Conducció) a B o de B a D no afectarà la característica del sistema e-Pedal Step.

  • El sistema e-Pedal Step no funcionarà en les següents condicions:

    • Quan el vehicle està en posició P (Estacionament) o N (Punt mort).

    • El sistema e-Pedal Step no funciona quan hi ha activada una funció d'assistència de conducció com el sistema ProPILOT Assist.

  • El pedal del fre pot moure's en funció de la desacceleració i és possible que sentiu un soroll quan l'e-Pedal Step estigui actiu. És un funcionament normal del sistema.

Tema principal: