-
Manual del propietario
- Clientes
- Nuevo Qashqai Nissan Connect
- Mantenimiento y servicio
- Asistencia seguro y garantía
- Accesorios y equipos
- Ofertas Especiales
- Noticias de campañas
- Promesa Cliente
- YOU+
- Infoentretenimiento en tu coche
- Aplicaciones NissanConnect: Compatibilidad de vehículos
- Proceso Emparejamiento
- Página de mantenimiento
Nissan ARIYA (español) 2024 Manuales del propietario
6.4.2.7.
Testimoni lluminós i senyal sonor del cinturó de seguretat
El testimoni lluminós del cinturó de seguretat s'il·luminarà immediatament quan l'interruptor d'encesa estigui a la posició ON i algun dels cinturons de seguretat dels ocupants dels seients davanters no estigui cordat. També s'il·luminarà si algun dels ocupants dels seients posteriors del vehicle no porta el cinturó de seguretat ben cordat.
Si la velocitat del vehicle supera els 15 km/h (aproximadament 10 mph), el testimoni lluminós parpellejarà i s'emetrà un senyal sonor durant un mínim de 95 segons o fins que es consideri que tots els ocupants tenen el cinturó de seguretat ben cordat.
Es considerarà que tots els ocupants estan subjectats quan tots els ocupants tinguin el seu cinturó de seguretat ben cordat.
Es considerarà que el trajecte ha finalitzat i el sistema es restablirà quan s'obri la porta posterior amb el vehicle aturat.
Pantalla d'estat dels ocupants
A banda del testimoni lluminós del cinturó de seguretat, la pantalla d'estat dels ocupants es mostrarà a la pantalla d'informació del vehicle (consulteu
) si el cinturó de seguretat de qualsevol dels ocupants del vehicle no està cordat. La informació de la pantalla es mantindrà fins que els ocupants tinguin els cinturons de seguretat ben cordats o fins que el conductor ho confirmi prement el dial de desplaçament als comandaments del volant.La informació de la pantalla es mantindrà fins que els ocupants tinguin els cinturons de seguretat ben cordats o fins que el conductor ho confirmi.
Si un ocupant es descorda el cinturó de seguretat o la velocitat del vehicle supera els 15 km/h (10 mph) mentre un dels cinturons de seguretat no està cordat, tornarà a mostrar-se la pantalla d'estat dels ocupants. Mentre s'emeti el senyal sonor de recordatori del cinturó de seguretat, no es podrà confirmar la pantalla.
El seient del conductor sempre es considera ocupat.
Seient de color vermell amb un símbol d'exclamació: El seient corresponent està ocupat i el cinturó de seguretat del conductor no està cordat.
Seient de color verd amb un símbol de verificació: El cinturó de seguretat d'aquest seient està cordat.
Seient de color gris: El seient corresponent no està ocupat.
És possible que el sistema de recordatori del cinturó de seguretat no detecti els passatgers que pesin menys, com ara els nens.
Quan es col·loca una càrrega pesada al seient, pot ser que s'activi el recordatori del cinturó de seguretat. Aquesta càrrega s'ha d'assegurar al maleter. Utilitzeu els cinturons de seguretat només amb persones o sistemes universals de retenció infantil (consulteu
). No els utilitzeu mai per assegurar càrregues, ja que es podrien causar danys i, quan després els facin servir les persones, podrien perdre eficiència si es produeix un accident.Si hi ha un dispositiu elèctric, com ara un telèfon intel·ligent o un ordinador portàtil al seient del passatger davanter, pot ser que s'activi el recordatori del cinturó de seguretat.
Si el testimoni lluminós del cinturó de seguretat es manté encès contínuament mentre l'interruptor d'encesa està a la posició ON amb totes les portes tancades i tots els cinturons de seguretat cordats, pot indicar una avaria del sistema. Cal que demaneu una revisió del sistema a un concessionari de vehicles elèctrics certificat NISSAN.
No s'ha de fer cap canvi al sistema de recordatori del cinturó de seguretat.