Nissan ARIYA (español) 2024 Manuales del propietario

9.18.9.7. Mode d'espera temporal de la servodirecció

Espera automàtica a causa de la conducció:

Quan el conductor activa l'intermitent, la servodirecció passa temporalment al mode d'espera (la servodirecció es reiniciarà automàticament quan es tornin a complir les condicions de funcionament).

Mode d'espera automàtic:

En els casos següents, s'emet un doble senyal sonor i la servodirecció passa al mode d'espera temporal (la servodirecció es reiniciarà automàticament quan es tornin a complir les condicions de funcionament).

  • Quan el carril per on es circula és massa estret.

  • Quan un revolt és massa tancat i el vehicle no es pot mantenir al carril de circulació.

  • Quan ja no es detecten delimitadors de carril a cada banda.

  • Quan ja no es detecta cap vehicle al davant a menys d'aproximadament 60 km/h (37 mph).

  • Quan entra molta llum a la unitat de la càmera (per exemple, si la llum incideix de manera directa a la part davantera del vehicle a l'alba o al vespre).

  • Quan la temperatura de la càmera és massa alta.

image

Per als vehicles equipats amb ProPILOT Assist amb Navi-link en una autopista d'accés limitat com s'identifica a les dades del mapa de navegació, la servodirecció pot continuar funcionant amb els delimitadors de carril visibles a cada banda fins i tot quan la velocitat del vehicle està per sota de 60 km/h (37 pmh) aproximadament i no es detecta un vehicle al davant.

Tema principal: