-
Manual del propietario
- Clientes
- Nuevo Qashqai Nissan Connect
- Mantenimiento y servicio
- Asistencia seguro y garantía
- Accesorios y equipos
- Ofertas Especiales
- Noticias de campañas
- Promesa Cliente
- YOU+
- Infoentretenimiento en tu coche
- Aplicaciones NissanConnect: Compatibilidad de vehículos
- Proceso Emparejamiento
- Página de mantenimiento
Nissan ARIYA (español) 2024 Manuales del propietario
6.4.2.1.
Testimoni lluminós de càrrega de la bateria de 12 volts
El convertidor CC/CC converteix la tensió de la bateria d'ió liti de 400 volts per carregar la bateria de 12 volts.
Quan l'interruptor d'encesa està a la posició ON, el testimoni lluminós de càrrega de la bateria de 12 volts s'il·lumina i després s'apaga.
Quan aquest testimoni lluminós s'il·lumina amb l'interruptor d'encesa a la posició READY to drive, s'emet un senyal sonor i també s'encenen els testimonis lluminosos següents.
Testimoni lluminós principal (vermell)
Testimoni lluminós del sistema EV
També apareixeran els missatges següents a la pantalla d'informació del vehicle.
Si el vehicle s'està conduint: [Stop safely] i si el vehicle està aturat: [Accionar freno de mano]. Quan apareguin aquests missatges, atureu el vehicle immediatament en un lloc segur, accioneu el fre d'estacionament i premeu el botó d'estacionament de la palanca de canvi per posar el vehicle a la posició P (Estacionament). L'advertiment i el senyal sonor s'aturen quan s'acciona el fre d'estacionament o es posa el vehicle a la posició P (Estacionament). Poseu-vos en contacte amb un concessionari de vehicles elèctrics certificat NISSAN per obtenir assistència.
És possible que el convertidor CC/CC no funcioni correctament si el testimoni lluminós de càrrega de la bateria de 12 volts s'il·lumina de manera contínua quan l'interruptor d'encesa es troba a la posició READY to drive. Atureu de seguida el vehicle en un lloc segur i poseu-vos en contacte amb un concessionari de vehicles elèctrics certificat NISSAN.
Si el testimoni lluminós de càrrega de la bateria de 12 volts s'il·lumina de manera contínua quan l'interruptor d'encesa es troba a la posició READY to drive, no carregueu la bateria de 12 volts. Si ho feu, es pot aviar el sistema del convertidor CC/CC. Poseu-vos en contacte amb un concessionari de vehicles elèctrics certificat NISSAN.

Si el vehicle no es posa en la posició READY to drive (quan premeu l'interruptor d'encesa amb el pedal del fre pitjat), arrenqueu el vehicle amb pinces per posar l'interruptor d'encesa a la posició READY to drive. Consulteu
.No arrenqueu el vehicle amb pinces i poseu-vos en contacte amb un concessionari de vehicles elèctrics certificat NISSAN perquè hi facin una inspecció:
Si el testimoni lluminós de càrrega de la bateria de 12 volts s'apaga quan el vehicle es troba en el mode READY to drive, és possible que la bateria de 12 volts estigui descarregada o que el sistema relacionat amb la bateria de 12 volts estigui avariat.
Si el testimoni lluminós de càrrega de la bateria de 12 volts continua il·luminant-se quan el vehicle es troba en el mode READY to drive, és possible que el convertidor CC/CC estigui avariat. Poseu-vos en contacte amb un concessionari de vehicles elèctrics certificat NISSAN perquè hi faci una inspecció.